Uppåt väggarna: Vinn boken!

Kanske har ni redan hört talas om den nya arkitketurguden för Örebro som dök upp i bokhandlarna strax innan jul. Eftersom vi råkar ha ett extra exemplar av "Uppåt väggarna" av Bo Helgesson hemma så tänkte jag nu anordna en liten utlottning här på bloggen.

Tävlingen är öppen för alla som läser den här bloggen. För att delta gör så här:
Lämna en kommentar till detta inlägg senast söndagen den 6 februari (två veckor efter att jag skriver detta).
Tänk på att fylla i en mailadress i formuläret så att jag kan nå dig om du vinner. Adressen kommer inte synas för andra.

Hoppas att många deltar!



Läs mer om boken här


/Karin

Kommentarer
Postat av: Jonas Linder

Hej Karin!



Först vill jag säga att jag tycker det är kul & bra att du gör denna arkitekturblogg. Vill gärna uppmuntra digg att hålla i och fortsätta ditt arbete med det.



Kul också att du skall vara med och tala på Pecha Kuchat på torsdag, det ser jag fram emot. Tyvärr kommer jag lite sent den kvällen pga annat, men jag hoppas jag kommer innan ditt medverkan varit.



Men jag vill också gärna vara med i utlottningen av "Uppåt väggarna" av Bo Helgesson. Bra med en sån bok för oss och Örebro, men tyvärr har jag inte läst den ännu. Så jag hoppas på denna möjlighet :)



Vänliga hälsningar Jonas



PS! Om du tycker det passar sig får du gärna lägga med våran hemsida som länk på bloggsidan www.svenskform.se/orebro

2011-01-27 @ 10:23:06
Postat av: Maria Trovik

Hej Karin!



Jag skulle också vilja vara med på utlottningen av boken.



varma hälsningar Maria

2011-01-31 @ 10:29:30
Postat av: Elin Grönberg

En intressant bok att slå sig ner med i soffan skulle inte sitta fel i dessa förkylningstider, för att sedan när det blivit vår och varmt ta sig ut och titta också. /Elin

2011-02-03 @ 08:21:53
Postat av: Peter Sörensen

Hej,



kul med ännu en blogg som uppmärksammar stadens bebyggda värden. Som boende i Karlstad känns det spännande att kunna utforska Örebro, som ju är så rikt på vackra stadsmiljöer.



Mvh,



Peter Sörensen

2011-02-03 @ 10:18:27
URL: http://operationkarlstad.wordpress.com
Postat av: Gerda

Hej,



tack för tipset till er blogg! Det har varit en trevlig förmiddagsläsning och vi hoppas på fler intressanta inlägg i framtiden.



Vi vill också gärna vara med i utlottningen av "Uppåt väggarna" av Bo Helgesson. Det skulle vara kul att lära sig mer om Örebro och stadens arkitektur.



Hälsn.

Gerda och udpf.se

2011-02-04 @ 13:19:05
URL: http://udpf.se
Postat av: Cicki Adamsson

Hej Karin!



Jag skulle också vilja vara med i utlottningen av boken.

Jag hoppas att det gick bra på Pecha Kuchat!?



Soliga hälsningar

Cicki

2011-02-06 @ 10:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0