Arkitektlunch och tips om två föreläsningar

Nu börjar det bli dax för Arkitektlunch igen. Tisdagen den 1 mars klockan 12 träffas vi på Wobbler. Vi försöker få bordet längst in vid sofforna som vi brukar. Jag vill också påpeka att även om du inte är medlem i Sveriges Arkitekter eller i lokalföreningen Örebro så är du välkomme att titta in. Vi brukar inte bli så många och nya ansikten vore roligt. Tveka inte om du är intresserad av oss i Sveriges Arkitekter.

Välkommna!

Dessutom har jag två föreläsningstips inför de närmaste veckorna:

Genusperspektiv på byggande, boende, samhällsplanering


Tid: 8 mars kl 18.30 (Internationella Kvinnodagen) 
Föreläsare: Annika von Scheele, Eva Kåverud
Plats: Kulturhuset, Thorsson (fd Folkets Hus) Järnvägsg 8, Örebro.
Del 3 i serien "Bovisioner"
Arrangör: Hyresgästföreningen Örebro, ABF/Tankarnas Trädgård, Unifem Örebro.



Där jag kommer från - kriget mot förorten

 Jag har skrivit mer om boken här

Tid: Onsd 15 mars kl 18.30
Föreläsare: Per Wirtén
Plats: Caféscenen, Stadsbiblioteket, Örebro

/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0